czwartek, 6 września 2018

rozłaczanie

Na czarną listę i po sprawie. Miałem numer w Orange i takich telefonów po kilka dziennie. Przeniosłem numer do Virgin na kartę i spokój, pojedyncze telefony wpisuję na czarną listę i śpię spokojnie.Nie warto natomiast kłócić się, obrażać czy trollować telemarketera. W końcu po drugiej stronie telefonu też siedzi człowiek, prawdopodobnie za najniższą krajową i na umowie o dzieło, i tak samo ma dość tych telefonów jak i my." - to niech zmieni pracę, co mnie obchodzi że ktoś bez honoru i poczucia własnej wartości sam się pcha w dobrowolne niewolnictwo.Wystarczy, że pojawi się jakieś okazyjne ogłoszenie (kilka, kilkanaście) i sami pchacie się ze swoimi numerami nawet ten ktoś nie musi ich odbierać. A zakazywać to sobie możecie .... bo mam prawo oddzwonić na numer, który do mnie dzwonił a pytajcie skąd mam wasze numery to wam odpowiem, problem? Do tego fora internetowe czy ogłoszeniowe numerów brać i przebierać praktycznie bez ograniczeń, A ja nienawidzę Nysy. Nic mi nie zrobiła, ale.... Jak słyszę przez telefon zdanie: "Czy dodzwoniłam/em się do Nysy" to krew się we mnie zaczyna gotować i nie potrafię być miła. Jakiś niedorobiony (tu wpisać jakąś inwektywę) z Nysy podał prawdopodobnie mój numer telefonu do jakiejś ankiety i od około dwóch lat mam wątpliwą przyjemność otrzymywać telefony od telemarketerów. Numer ten posiadam od około 20 lat i nigdy nie mieszkałam w Nysie. Numery telemarketerów zapisuję do istniejącego kontaktu pod nazwą "oszuści" (użytkownik automatycznie zablokowany) ale to jest niewysychające źródło.a na takie natrętne telefony mam sposób. Mój natrętny rozmówca pierwsze co usłyszy to: "Słucham,tu parafia rzymsko- katolicja". I wierzcie mi ,że każdorazowo słyszę: "O! Przepraszam proszę księdza". jak dotąd jeszcze żadna rozmowa nie skończyła się bez przeprosin.do mnie kiedys napisali esa że wygrałam odkurzacz i żebym sie zgłosiła dnia tego i tego po odbiór, mieszkam ok 500km od nich powiedziałam żeby oddali do domu dziecka, zwykle wpisuje takie osoby na liste filtrowaniaja przez wiele miesięcy stosowałem się do zasady grzeczności, teraz troluję gościa w krótki nie wulgarny sposób np. czy nie stać Cię na lepszą pracę tylko w takiej nędzy pracować, jak osoba siedząca na słuchawkach ale w innej roli prędzej czy później się zwolni i poszuka innej normalnej pracy, ponadto czarna lista i maleje im zapał.Odkrycie Ameryki, ze mogę chcieć, żeby moje dane zostały usunięte z ich baz danych. Nic sobie nie robią z tego rzekomo cudownie działającego zdania. Niedługo badanie wydajności wentylacji dzwonią z innego numeru z tą samą nachalna gadką i ofertą.Dobrym rozwiązaniem jest apka na telefon, nazywa się chyba "Kto dzwoni" i nie pozwala na kontakty od telemarketerów, windykatorów i innych numerów zdefiniowanych jak natrętne, zresztą sami możemy uzupełniać listę o własne kontakty i dzielić się numerami z innymi.Szczerze mowiac nie interesuje mnie najnizsza krajowa telemarketera. Ja tez jestem czlowiekiem, tez milionow nie zarabiam, a telemarketerom czesto brakuje kultury i uczciwosci. Wystarczy odlozyc sluchawke. Ewentualnie mozna poprosic o dokladna informacje skad maja moj numer telefonu. Szybko sie wtedy rozlaczaja.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz