czwartek, 6 września 2018

telefon

To bierz się za ustawianie krzeseł. Nie może dana osoba która wydzwania do klientów po pierwszym zdaniu NIE, DZIEKUJE. odłożyć słuchawkę i się rozlaczyc? A to zanim się człowiek odpędzi to z kilka razy trzeba walkower że np. NIE JESTEM ZAINTERESOWANY OFERTĄ. Nie można? Jak fajna oferta to znajdzie nabywców jak będą się rozliczać po NIE Dziękuję. Bo teraz ludzie są zniechęceni poprzez namolność sprzedawcy badziewia.Widać, że nie masz nikogo niepełnosprawnego czy starszego w rodzinie. Właśnie tych ludzi telemarketerzy naciągają na cudowne kołdry, masaże, garnki za grube tysiące, mające leczyć choroby, które są wg wspólczesnej medycyny nieuleczalne. To jest OSZUSTWO! I osoba, która wiedząc to wykonuje taką pracę też uczciwa nie jest. Niekoniecznie uczciwa praca, często dzwonią osoby naciągające na ryzykowne inwestycje, polisolokaty, kryptowaluty i inne fundusze. Zginą twoje pieniądze wtedy będzie za późno Dziękuje, nie jestem zainteresowany. Proszę o usunięcie mojego kontaktu z waszej bazy danych i nie kontaktowanie się ze mną"- Jak firmy telemarketerskie przepisów nie przestrzegają to grożenie im przepisami, bądź prośby o nazwy firm (które przeważnie i tak są fikcyjne) są bezcelowe ciśnieniowe udrażnianie kanalizacji. W 100% przypadków "nie mają bazy, numer został wylosowany". Besztać telemarketerów. Sorry, może to też zwykły człowiek za minimalną krajowa, ale zgodził się na udział w nielegalnym procederze. Besztać i gnoić, aż nikt dla takich firm pracować nie będzie chciał. Teraz jest rynek pracownika, zatrudnianie się jako telemarketer to próba skoku na łatwą kasę od naiwnych. wystarczy zapytać czy rozmowa jest nagrywana- jeśli tak nie wyrazić zgody - wtedy muszą się rozłączyć a telefon dodaję do blokowanych numerów i cisza :D w drugą stronę też to dobrze działa - mówić że będziemy nagrywać rozmowę i oni się rozłączają Pracowałam kiedyś w call center i szczerze, nie jest to łatwa praca. Nie dziwię się, że ludzie nie chcą rozmawiać, ale to praca jak jak każda inna. Zmieniłam ją dopiero po kilku latach. Chodziłam w międzyczasie na różne kursy związane ze stylizacją paznokci, czy to krótsze, czy dłuższe (np do rocznej policealnej) i w końcu robię to co lubię. No ale musiało minąć trochę czasu, potrzebowałam pracy i nie żałuję, że pracowałam "na słuchawce" Telemarketer nie jest administratorem bazy danych, więc taka prośba nie niesie skutków prawnych. Należy poprosić telemarketera o podanie nazwy administratora bazy danych, i wysłać mu powyższą prośbę mailem. Próbował ktoś zasugerować, że go nie stać, bo np. konto mu zamykają, albo, że zmienia dokumenty, więc z podpisania czegokolwiek nic nie wyjdzie? Tak - czy tak nie opłaca się dzwonić. Sprawa załatwiona kulturalnie i do końca. Najprostszy system to sciagnac na telefon aplikacje blokujaca telefony ,rozłaczamy sie bardzo kulturalnie z Pania/Panem i wrzucamy do listy ów telefon ,do usranej smierci sie nie dodzwoni do nas. Nigdy nie odbieram tel.których nie mam zapisanych na karcie.Nawet jak teść dzwoni z zastrzeżonego to nie odbieram,wtedy pisze sms-a że to on i oddzwaniam.Jak ktoś ma coś ważnego do mnie to i bez telefonu mnie znajdzie.Najczęściej, po przedstawieniu się "delikwenta", grzecznie przerywam monolog i mówię: "Pani/pan się nagada a ja i tak na końcu odmówię/nie kupię". Jeśli nadal próbuje coś wcisnąć, to "dziękuję, do widzenia" i odkładam słuchawkę. Praca sprzedawcy właśnie tak wygląda, w sklepach nie można niczego swobodnie obejrzeć bo podchodzi sprzedawca i a czy pomóc w czymś, a jaki rozmiar potrzebny itp. Targowisko Banacha w Warszawie idealny przykład

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz