czwartek, 6 września 2018

rozmowa

A ja zgłosiłem się na listę Robinsonów, i od 5 lat mam spokój. Raz tylko zadzwonił jakiś niekumaty, to go się spytałem, czy sprawdzał mój numer na tej liście, i od razu się wyłączył.Najgorsze jest to, że dane w CEiDG są jawne. Nawet mój numer telefonu, którego tam nie ma po czasie w jakiś sposób został przypisany do mojej firmy na stronach typu panorama firm i wielu innych podobnych.Zawsze jak dzwonią z prezentacjami, badaniami, itp. mówię, że jestem z innego miasta. Jak dzwonią z ofertami dla przedsiębiorstw mówię, właściciel wyjechał za granicę na dwa miesiące. Zazwyczaj nie powiedzą nawet do widzenia, tylko od razu rzucają słuchawkę. W 100% gwarantuje to szybki koniec rozmowy.sorry ale zdanie wymienione w artykule w ogóle nie działa! bardzo chciałbym aby ktoś zrobił z tym porządek ale w tym kraju to raczej się nie doczekam!! mało tego jeszcze z koparą naskakują , że to jej praca..... no cóż tu zawsze każdy z każdym wyprawiał co tylko chciał i tak juz pewnie zostanie!Ja mam inny sposób. Gdy dzwoni taki telefon odbieram ze "słodyczą" w głosie i uprzedzam, że jestem w tej chwili w Szwajcarii, USA lub Egipcie oraz, że chcę kontynuować rozmowę - od razu jest rozłączana.A Ja mam swój sposób. bardzo skuteczny. Gdy tylko próbują mi cis wcisnąć, automatycznie próbuje im ja coś sprzedać np. stara szafę dębowa. Gdy nie pozwalam sobie przerwać , sami rezygnująTak, jak to opisano w artykule to funkcjonuje tylko teoretycznie. Praktycznie firmy, które żyją z naciągania przez telefon, wykorzystują pośredników w rodzaju call-center. A ta firma działa w ten sposób, że dzwoni w imieniu różnych zleceniodawców zapraszając na to samo wydarzenie. W praktyce spotkałem się z czterokrotnym namawianiem mnie na "bezpłatne" badanie kręgosłupa". Za każdym razem informowałem, jak piszą w artykule, o swoich zastrzeżeniach i prawach, ale za każdym razem telefon był w imieniu innego organizatora. Miałem też taki przypadek, że trzykrotnie dzwonił do mnie ten sam człowiek, ale za każdym razem jako przedstawiciel innej firmy. Ja ostatnio zapytalam pania w jakim losowaniu mój numer zostal wybrany i kto wyrazil zgodę na udzial mojego numeru. Po czym zaznaczylam że nie życze sobie jakich kolwiek telefonów z ich strony i niech sobie zaznacza ze nie wyrazam na to zgody Tylko nagrywanie takich rozmów daje jakiekolwiek szanse na ograniczenie nachalnego telemarketingu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz